Anonse erotyczne

Witam gorąco wszystkie Panie, na nieszczęście na początku chciałbym Was poinformować, ze jedynie jedna z Was ma szansę skraść moje serducho, w pakiecie z którym oferuję także ponad 60 hektarów a także 3 zagrody kompletne hodowlanych zwierząt. Bez wątpienia nie szukam nikogo do opieki nad zwierzętami, czy do pracy na gospodarce. Od tego mam grono ludzi.

Przyszedł natomiast czas na to, aby się ustatkować. Jak to można mawiali moi dziadkowie - nie samą rolą człowiek żyje. Zatem czas i na mnie. Jestem pogodnym i sympatycznym facetem, o miłej aparycji. Lata ciężkiej pracy odbiły się jednakże na moim życiu. Dotychczas skupiałem się tylko na pracy, przez co sprawy sercowe nigdy nie ułożyły się po mojej myśli. W związku z tym mielibyśmy ochotę nadrobić stracony czas i znaleźć kogoś, komu mógłbym go przeznaczyć wręcz w nadmiarze. Szukam kobiety, która ma mi do zaoferowania coś więcej niż przepiękny wygląd. Szukam kobiety, która pokaże mi jak cieszyć się z małych rzeczy i razem z którą mógłbym oglądać wschody słońca. Nie potrzebna mi plastikowa Barbie, u boku której będę brylować na salonach. Miałbym ochotę poznać kwiat, który mógłby przy mnie rozkwitnąć, Kobietę, która wzbudzi we mnie emocje, o jakich istnieniu pojęcia przenigdy jeszcze nie miałem. Jestem człowiekiem prostym, który pół życia spędził na wsi. Jednak właśnie dzięki temu nauczyłem się doceniać naturalne piękno. Od partnerki oczekuję naturalności, ciepła i zrozumienia. Marzę o kobiecie, która stworzy domowe ognisko i która rozpali płomień w moim sercu. Kobiety, której śmiech będzie rozbrzmiewał w pustych murach mojego domu. Mówiąc o pustce, nie mam na myśli myśli mebli, wyłącznie osoby, która nada sens mojemu istnieniu i przywróci mi na nowo przyjemność do życia. nie wykluczam również wspólnych podróży. Przenigdy uprzednio nie miałem na nie czasu. Ani właściwej osoby u własnego boku. Jestem niezwykle ciekawy świata, identycznie jak i poznania Ciebie. Dlaczego szukam Ciebie? A może to właśnie Ty poszukujesz mnie?
Warto zobaczyć: ogłoszenia towarzyskie.