Jak wypromować swoje produkty

Stojaki i ekspozytory reklamowe
Właściwa ekspozycja reklam jest bardzo ważna, aby mogły one sprawnie dotrzeć do odbiorcy. Jest ona równie istotna co odpowiednie zaprojektowanie samej treści reklamowej, ponieważ nic nam z pięknej promocji, którą mało kto będzie w stanie dojrzeć. Aby przedstawić treść ludziom i przykuć ich uwagę, stosujemy ekspozytory reklamowe.



Są to specjalne stojaki lub elementy do zawieszenia podobne do ram na obrazy, które umożliwiają łatwe wkładanie i wyjmowanie treści reklamowych ze środka. Najczęściej stosowane są ekspozytory plexi, które posiadają przezroczystą przednią część, dzięki której to co jest w środku jest doskonale widoczne. Jednocześnie reklama znajdująca się wewnątrz chroniona jest przed bezpośrednią ingerencją z zewnątrz jak także przed warunkami atmosferycznymi. Drugie pod względem popularności są tak zwane hangery, czyli z angielskiego wieszaki.

Są one dostępne zazwyczaj w formie przypominającej płaskie, łatwe ramy od obrazów, różnią się natomiast sposobem otwierania by umieścić w środku materiał reklamowy. Zazwyczaj robi się to poprzez rozczepienie zatrzasków, dzięki czemu wymiana reklam może odbywać się szybko i łatwo. Rozwinięciem zarówno stojaków reklamowych jak i hangerów są specjalne prezentery podświetlane. Różnica polega na tym, że posiadają one wewnątrz zamontowane oświetlenie (najczęściej LED), które nie tylko zwraca uwagę ludzi na reklamę wieczorową i nocną porą, niemniej jednak poprzez dobry dobór koloru oświetlenia może zbudować dodatkowy efekt wizualny, który co więcej przyciągnie wzrok.

Polecana strona: Shelf liner producent.